Behöver skriva av mig lite

Ja som ni säkert förstår av rubriken så är det mycket i mitt huvud. Luggit i sängen å kollat på If only och raise your voice. två filmer där tårarna gämt kommer upp. Jag kommer nog vara ganska hoppig och gnällig i detta inlägget men om ni inte står ut med det så få ni sluta läsa.

Ville veta svaret hur allt låg till så jag får väl skylla mig själv. Men frågan är om du gör det för att göra det enkelt elle om det är detta du vill. Kommer kanske aldrig få reda på det. Men en sak är säker å det är att jag gillade dig verkligen mycket. för en vecka sen kändes det som om vi kunde bli normala vänner men sen när vi sågs å med hjälp av alkohol så förstog jag att känslorna fanns kvar. Lite konstigt iom att jag var mer med alla andra men du är du å det räker... Har ju träffats sen i slutet av januari så hoppas du förstår att det inte är så lätt att komma över nån efter den tiden.

Ganska komiskt att nu när jag sitter här så tar det stop. Men en sak jag måste säga å vet att det kommer låta barnsligt men är så himla glad över att jag har Lillemor som alltid finns där i vårt å tort.

aja kanske skriver sen elle nåt, fått ut mig lite iallafall ;P
ha det bra å hoppas ni har en bättre dag än mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0