Bra dag

Gårdagen blev lite dålig så förlåt för min deppighet :P
Men i dag är det bra med mig å känner mig flumig och glad :D Vet inte riktigt vf men en stor del är att jag orka inte gå å deppa över det jag inte har när jag kan glädjas åt det jag har istället :D Allt löser inte sig som man vill men tror att det mesta har en menning och att tillslut så blir det bra.
Igår kväll var det så jävla gött att få ett flumryck å bara känna glädjen strömma i hela kroppen =D Gick ut å gungade å tjöttade i telefonen å fick falun å lillan att skratta åt mig XD Det var helt enkelt himla skoj :D Och innan des så satt jag å faust å planerade vad man skulle kuna göra i helgen. Kom fram till att det nog blir pjamasparty =D Och på torsdag blir det att vara med Ida å dom i värnamo så ska bli gött att ta det lugnt sen på fredag utan någon alkohol ;P

Hmmm nu blev det stop i huvudet bara för att jag stör mig så grymt mycket på att youtube cpar i skolan. Någon mer än jag som har lust att slå sönder datan då? Grymt störande är det, å stör mitt braiga humör oxå :P men snart blir det la bättre för tänkte gå ut å leta efter Nathiz å alla dom ^^ Nu funkar det igen ^^

Just det får inte glömma att jag å faust snackade om att antingen bowla elle åka go-kart men få se om det blir denna helgen elle nästa, men skulle avra så jävla skoj alltså :D Åkte go-kart förra sommaren, ensam tjej men hade så jävla skoj :D även om jag kom näst sist XD

Men nu ska jag allt ta å gå ut för nu cpa youtube IGEN!!! BAJS på det fan ;P
men hoppas ni har en bra dag kramar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0