Har tråkit fan!

Usch sitter på PA lektion nu å ha cp tråkit! Någon mer än jag som tycker att PA suger å som troligen inte kommer få ihop sitt projekt? Sen har man ju allt de om va man ska göra till studenten och vad man ska göra efter studenten. Ska till värnamo med mamma på måndag å leta lite kläder å ha trevligt ^^ hoppas jag hittar en klänning. Men sen efter studenten vet jag inte va jag vill göra. Funderade på folkhögskola men vet inte om jag vill det, är så trött på skolan å vill inte sabba det en gång till.

Igår
Var och lekte med min tant och leo som har blivit så stor nu och störe lär han bli haha ;P Var en stund hos danne och träffade Izza, PV å linnea där. Efter att de gått blev det vofflor vilket var väldigt gott! Men sedan efter ett tag var jag tvungen att ta bussen hem, men hade en trevlig dag ^^

Idag
Än slånge har det inte hänt så mycket, bara varit ute å rökt me nathis å nårra till. Fundera just nu på att gå ut å ta en cigg för dör snart av tristess! Men sen i eftermiddag bär det av till Yoioo å färga håret :D ska bli illrött igen :D Blir oxå att tjötta, dricka kaffe, röka och kolla på tv som det alltid blir där ^^

men nu ska jag allt ta å gå ut en sväng kanske skriver mer sen ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0