Skola igen

jahap då sitter man här i skolan igen på ytligare en medialektion. Hade verkligen velat ha en veckas lov till fan. Men nu är det ju som det är och jag får se alla mina härliga vänner här i skolan igen så. Träffat Nathis och hela det gänget igen vilket alltid få mig att må bra.

Igår var det en härlig dag med först tipspromenad med frida å mamma, sedan stack vi hem till frida för att plugga men blev dock inte så mycket plugg men härlig dag var det iallafall =).

Idag hade jag tänkt att vara duktig å gå på min matte men på bussen kom jag på att jag glömt min miniräknare så få se om jag bara gå på media lektionerna elel om jag är dukitig ;P

Men nu så ska bob har genomgång på blocket vi ska börja på så få ta å sluta här nu
Men ni få ha en bra dag allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0