Söndagskväll

Ibland kommer de dära minnerna upp till ytan, de där minnerna som finns långt inne å som man aldrig kommer att glömma. Med dom minnerna kommer oftast saknad, den dära saknaden som är så stark. Just nu sitter jag och önskar att jag kan åka tillbaka till när jag å mamma brukade åka ner till karins å marias husvagn. De år då hon fortfarande levde, se henne skratta och bara vara vid henne. När någon nära dör fattar man verkligen vad den betyder för en, låter kanske dumt men så är de. Jag vet inte hur många gånger jag har elle kommer gråta över henne, men hon lärde mig att ta vara på den tiden man har. Och att även om allt är svårt kan man ta sig igenom det. Hon överlevde canser så varför skulle inte jag kuna överleva mina problem. Jag kommer aldrig mer få träffa Maria, men hon kommer alltid att finnas i mitt hjärta. 
Blev kanske lite deppigt men detta är en sådan kväll jag känner för att skriva av min lite av tankarna.
Känns som om jag har tusen tankar i huvudet jag vill skriva, men kan inte få ut de rätta orden.
Ibland när man inte längre har någon ork kvar måste hitta styrkan man inte trodde fanns. Den som gör att man kan ta i genom sig all skit här i världen. Min styrka kommer ifrån mina vänner. Bara man vill ha hjälp så kan man oftast få det. De kanske inte alltid kan hjälpa en men de kan finnas där å stötta och hjälpa på det sättet. Glöm inte att tavara på era vänner. För de har man mycket att tacka för. Jag är tacksam för mina vänner och jag hoppas att de vet hur mycket de betyder för mig.
Många stannar en stund
Några en längre tid
Få förevigt

Nu är jag riktigt äkligt trött så tänkte bara avsluta med att tacka lillemor för en trevlig vecka å en skoj kväll i går :D
God natt å sov så gott ;D


lillan                         maria
Lillemor                                         Maria

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Du är bäst, det vet du <3

2009-04-13 @ 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0