Tankar en torsdagskväll

Jahap då sitter jag här och skriver igen. Min dag började inte så bra men i helhet har den vel varit hyffsad. Gått å tänkt väldigt mycket men också försökt att inte tänka. I dag få det allt bli att tacka Josse å frida för att josse håller mig sällskap ute å för att frida fick mig att inte känna mig ensam.
Livet är ett spel, hur väljer du att spela?
Det är allt en lite mysko dag i dag. På ett sätt är det mesta bra men sedan kommer alla tankar å förstör :P
Man kan oftast se hur folk mår om man bara vill se det. Om man verkligen vill se och märka så finns tecknen där.
Kul och oseriös? kanske verka vara så men det är så mycket mer....
Värnamo med frida mon :D hoppas på en bra kväll ^^
Usch börjar bli riktigt trött. Men kännar vel inget till att lägga sig i sängen än för somna ändå inte så :P Så istället säger jag till er att ni gärna få kommentera ;P Å inte vara så tysta hehe ;P För vet allt att ni kikar ;)


Låten som strömmar in i mina öron nu

vers 1
Har du gjort vad du ska
Är han bättre än jag, är du
Lika lycklig som du var
Ja det är trist att vara den som sitter kvar här ännu
Jag tål inte att se er två tillsammans

Vers 2
Bor du kvar där du bor
Jag fick ett flyttkort där du fråga mig hur livet var
Är inte som du tror
Du ville att jag skulle hälsa på och se vad ni har
Men jag tål inte att se er två tillsammans

Refr.
I dina ögon
Var det lättare och va
I dina ögon
Jag trivdes bättre i dina ögon


Vers 3
Du sa; jag vet vad du vill
Jag sa; jag vet vad du tror,
jag tror
Bara vänta lite till
Så får du tro vad du tror
Du vet vart jag bor
Du får gärna komma hit och skrämma mörkret

Refr.
I dina ögon
Var det lättare och va
I dina ögon
Jag trivdes bättre i dina ögon
I dina ögon
Var det lättare och va
I dina ögon
Jag trivdes bättre i dina ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0