Tankar

vi döljer oss alla bakom en mask mer elle mindre som döljer vårt inre

vi skrattar å le för att ingen ska se
men igentligen vill många höra en vänlig röst som ger de tröst

hold you head up high and this pain will die
some were som how just try

glöm dina bekymer i morgon kommer nya

så många tankar men ändå tomt i huvudet

vill ha förra lördagen, kände mig lycklig då, så dära nästan barnsligt lycklig.
vill resa i tiden å åka tillbaka till åttan å stunderna me M1
vill ha tillbaka sommaren mellan åttan å nian med M2, saknar henne så
vill så mycket men sammtidigt käns det inte som jag orka nåt....

vill ha lördag å myskväll med elin....

men va vill jag igentligen .... jo bara vara lycklig, så dära barnsligt lycklig.... men sammtidigt vill jag dela vardagen med någon.

usch börja märka att jag är trött .. men lägger man sig i sängen kommer bara tankarna å dagdrömmarna mer ...
men nog dax för mig att säga god natt å sov så gott =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0