Torsdagskväll

Var ett tag sen jag skrev nu, men inte riktigt haft orken till det så ni får ursäkta mig hehe ;P

Det som har hänt är lite fester och lekt med olika kompisar =) Å det dära med kärlek är avslutat vilket käns väldigt bra =D Så härligt att vara av med de jobba känslorna å kuna vara vänner ^^ käns så rätt =)  Vist inte alltid så skoj å vara singel men va fan de kommer väl fler så ^^ Och tills det kommer nån ny jag fastna för ska jag leva livet å ha skoj med mina vänner ;D

Ush va jag är trött å seg :P Snackade i nå¨n timme med Anna innan. Hon är bara allt för härlig den tjejen: Längtar till sommaren då jag troligen ska träffa henne för första gången. Till sommaren ska jag oxå försöka åka till skåne och till Uddevalla. Vetifan hur jag ska ha råd men de fixar vel sig på något sätt hoppas jag, för vill verkligen träffa Ricky, josse och Johnny igen :D Vill oxå igentligen träffa Lillen men tar tio timmar upp till han så blir nog tyvär inte av.

I morgon bär det av till Båstad för att kolla på när Lillemor har sin föreställning :D Så blir ca fyra timmar i bil om man räkna både dit å hem, men de är det värt ^^

På lördag blir det att åka in till värnamo å träffa elin å gå på marknaden^^ Blir säkert ett antal stycken som går. Sen på kvällen blir det att grilla på Osudden :D Lär bli en jätte bra dag med massa skoj =D Tar och skriver om hur det blev på söndag elle måndag om jag orkar.

Just nu så är det medium på tv och jag tänkte ägna min uppmärksamhet på det nu ^^
ha det bra kram ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0