Leker hos Yoioo igen ;P

Ja nu sitter man här igen... Sitter å är lite småsur över att en bild inte är som jag gjorde den :P men få ta å lösa det när jag kommer till skolan :P .. Sitter sammtidigt å kolla på top model medans yoioo å K är å handla ;P
Skulle igentligen behöva plugga men orka inte =P men få vel ta å ta tag i det menmen...

Min helg har varit jätte bra =) Så där härlig ^^ ... Men orka inte berätta så det få ni allt ta å fråga om ni är nyfikna ;P Tänker bara säga att den var bra ;P

Nu i veckan gäller det att försöka plugga lite och hmm ja slappa ;P

Nu kommer Y å K hem så ska ta å vara lite social ;P

Det sista jag vill säga är att det är skönt att käna sig lycklig ibland ^^

ha det bra kram ;P

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA, tror jag garvar ihjäl mig på en människa som du! Helgen har varit skit bra, hade sex med en kille som hade flickvän,du tog bort lite fakta så jag fyller i åt dig gumman. Du måste gilla sådant!

2009-05-11 @ 21:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0