Leker hos Yoioo

Ja som ni förstår av rubriken sitter jag hos yoioo =D Var länge sen vi lekte så nu tyckte vi det var på tiden att gå hem till henne å ta en kaffe, plugga, röka å bara sitta å slappa ^^ Tycker mycket om att vara här, en sådan plats där man kan vara helt tyst utan att det bllir pinsamtystnad elle rastlöshet. Jag helt enkelt Älskar det =D

Helgen bestog utan två grilldagar å mysa med mina vänner =D På fredagen var En del av värnamo hemma hos mig och kollade på film å tjöttade =D Å på lördagen kom My, teo, Rosie, Max, Meja å ronja hem till mig och mamma å grillade ^^ Spelade oxå kort och snackade, väldigt trevlig kväll!

Sitter just nu å kolla på tyras show där de snacka om en sida där gifta kan träffas å vara otrogna. Asså tycker det är sjukt! Varför är man otrogen igentligen? Vist kan ta att man inte är nöjd i sitt förhållande  men tycker att man ska lösa det eller göra slut för det är inte rätt att vara otrogen mot den man påstår sig älska.
En kille var otrogen mot mig en gång och det var hemskt. Vist vi var inte tillsammans länge men tycker att man ska göra slut om man inte kan vara trogen. Jag har aldrig varit otrogen. Därimot har jag varit med om att en kille ljög om sin status, men ska tillläggas att när jag fick veta att han hade tjej så snackade jag med tjejen och förklarade och sa förlåt, det komiska med den historien är att nu är jag å hon jätte bra kompisar. Tycker att det var fel gjort av killen å vet nu hur han är och är glad över att jag tillslut fick veta sanninge. En sak jag har lärt mig är att man får alltid reda på vad som hänt för elle senare, nästan allt iallafall. Tex fick jag först för nån månad sen veta hur det verkligen gått till när E var otrogen mot mig å det är tre år sen nu, men sanningen kommer alltid fram.
En kille sa till mig en gång att den som är singel få göra vad den känner för (ragga på vem som hälst) å att det är den som är upptagen som ska säga nej. Det håller jag inte riktigt med om, för vet man att nån ha tjej eller kille ska man inte ragga på han/henne. Vist man kan snacka med personen men som det heter titta men inte röra. Jag har varit kär i killar som antingen har haft tjej elle blivit tillsammans med en annan så jag vet hur det är, som de flesta. Hur svårt det än varit så har jag hållit mig i skinet. Så ingen kan komma och säga en massa saker för jag har varit ärlig om hur det är.

Blev väldigt långt men gött att få skriva av sig ;P
Vill till sist säga att ni gärna få komentera lite mer ;P
ha det bra kram ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0