Orka inte göra nåt

Så därför tänkte jag skriva lite här för det var ett bra tag sen :P Har hänt en del sen sist och vet lite mer nu hur det är och vad ajg ska kämpa för. Jag kämpade på olka sätt från feb till nyligen för en person allt från att få han till att vara vänner, det gick uppåner många gånger. Men nu tänker jag ändas kämpa för att hålla mig kvar vid den jag är nu och inte falla tillbaka till den jag var innan. Jag har blivit starkare och fått mer självförtroende =D Och det tänker jag inte förlora. Trotts att det har varit en jobbig tid så har det kommit bra saker av det. Jag har fått många nya härliga vänner och lärt mig att jag kan kämpa om jag verkligen vill och inte bara ge upp. Även om det inte blev som jag ville denna gången så tror jag att det slutade på det bästa sättet =) Och hoppas verkligen att trotts allt som varit att det kan bli en bra vännskap för det vill jag verkligen =) Vist det är jobbigt fortfarande ibland men jag har tagit mig igenom värre saker!  Och jag vet att det kommer bli bra =) Jag ska iallafall göra mitt för att det ska bli bra sen är det upp till er om ni vill elle inte.

I helgen är det gisledagarna =D Har fixat sovplats så nu ska bara kläder bestämmas. Kommer att bli dunder skoj hoppas jag. Och på fredagen tar månsagrabbarna studenten =D Så blir nog att åka å kolla på dom sen dra till Yoioo å börja festa, å fortsätta hela helgen =D Om ni vill ses är det bara att höra av er för är hos yoioo hela helgen =D

Snart är det studenten =D Är jätte nervös hur allt kommer att bli =S Men hoppas att det löser sig.

Sommar ja den är nästan redan här =D Och i en vecka ska jag, morsan, hennes kompis och lillemor till varberg i en vecka =D Kommer bli underbart =D Längtar så himla mycket! Ska också se till att jag träffa Josse! Saknar henne så! Sen blir det en massa roliga saker som kommer hända och fester i massor =D

ha det bra kram

Josse ^^lillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0