Sitter hemma

Ja nu är det söndag igen. Och här sitter jag och tänker å har lite smått tråkit. För en stund sen kollade jag på If only och den är så himla bra! Ryser å gråter varje gång. Tänk om man kunde få uppleva den kärleken de upplever. Skulle vara så underbart med en sån mysig dag. Men verkligheten är en annan och man få hoppas att man träffa någon. Vill ha fredag igen och känna den lyckan, men förhoppningsvis kommer en sån dag igen om inte bättre så. ^^...

Va händer i veckan då?
Själv ska jag:
- gå i skolan mån-ons
- hälsa på my nån dag
- troligen träffa J
- dricka kaffe med Y
- och njuta av att vara ledig =D

Hoppas att det blir en bra vecka ^^

Hmm nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva så om det är nåt så är det bara att slå en pling elle skriva på msn ;P
ha det bra kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0