Ut å gunga :D

wei ska gå ut å gunga med milla snart ^^  Behöver verkligen komma ut å tänka lite mindre på allt ...
Fick veta för nån dag sen att min så kallade pappa inte kommer på min student, inte för att jag trodde att han skulle men är så dum att jag inte sluta hoppas. Och när mamma snackade me han så fick hon veta att farmor är sämre oxå =( Är så glad över de dagar jag var uppe förrförra sommaren. Hon är ju gammal så käns inte så jobbigt mer lättad iom att hon inte mår så bra, men kommer vara lessen men tror ni fatta hur jag menar.
Sen är det ju studenten snart med =S Det är både glädjande å skrämande tycker jag. Men få se hur det blilr.
Till helgen blir det iallafall att festa här i gnosjö på fredag sen få vi se vad som händer på lördag =P
Kärleken hmm jadu/ni orka inte med allt som har med känslor att göra.. fast kan inte ta bort dom... =P så blä på det =P Men sakna kärleken oxå men den kommer väl så småning om hoppas jag =) trött på att det roliga å osäriösa.....

Som ni förstår av allt mitt babblande så behöver jag verkligen ut å gunga ;P Ska bli särskilt kul att träffa milla igen =)

Och vill skicka en stor kram till Lillemor som alltid (nästan ;) ) står ut med mig =D

ha det bra kram

Kommentarer
Postat av: camilla

Det va trevligt att gunga med dig :) Få vi göra om. Kram

2009-05-11 @ 20:10:29
URL: http://camillsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0