hej igen

Det var ett bra tag sen jag skrev här nu :P Men efter klagomål från faust så får jag väl ta å skriva några rader. Vet inte riktigt vad för skoj ni vill läsa så blir lite allt möjligt i mitt mitt liv just nu.

Plugg
Förra veckan började jag plugga igen för att få upp lite betyg från gymnasiet iom att trean inte gick så bra pågrund om olika skäl. Men nu är jag igång igen och hoppas att det går bra denna gången =)

Kärlek
Ja det där med kärleken går väl ingen stans just nu. Inte det lättaste att hitta en vettig kille ;) Å även om de verka vettiga i början så gömmer det sig sklett i gadropen som tillslut kommer fram.

Vänner
Ja av dom har jag allt de bästa ^^ Dom är så bra att jag inte behöver det överståeende ;P
Å just nu sitter jag hos en av dom ;P hon heter frida men kallas miffo elle oj fel hon godtog inte det så skriver hennes tredje namn som är den söta bitchen ;P Hon är min äldsta vän, vi har känt varandra sen förskolan ;P


Helgen
Fredagen blir det att städa å tvätta på dagen och sen på kvällen ska jag å mamma troligen träffa linn å jocke vilken bruka leda till en trevlig kväll ^^
Lördagen så kommer min kusin och hennes lilla nästan nyfödda dotter och hälsa på. Det blir första gången jag träffa den lilla ^^ Sedan på eftermiddagen kommer Yoioo till mig för att plugga å ha en myskväll ^^ Hon ska även sova över vilket är toppen ^^
Söndag vakna upp å snacka med yoioo, äta å sen vet jag inte vad som händer ;P


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva så ni få ha det så bra tills jag får lust å skriva igen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0